مرکز خرید دستکش لاتکس رنگی

خرید دستکش لاتکس رنگی ، این محصولات را در حجم های دلخواه مشتریان، به صورت بسیار مقرون به صرفه ای در اختیار آن ها قرار می دهد.

صنعت تولید دستکش های لاتکس مربوط به حدود 100 سال پیش می باشد و پودرهایی که در گذشته برای روانکاری این دستکش ها استفاده می شد، آلرژی زا بودند و حساسیت های پوستی برای کاربران به وجود می آوردند.

به همین دلیل از پودری که از آرد ذرت گرفته می شد، استفاده کردند و صنعت تولید دستکش های لاتکس را گسترش دادند.

معرفی دستکش لاتکس رنگی

خرید دستکش لاتکس

دستکش هایی که به عنوان لاتکس رنگی در بازار ایران وجود دارد، در واقع لاتکس نیست و از ماده ای به غیر از لاتکس در تولید آن ها استفاده می شود.

این دستکش ها می توانند در حوزه های مختلف پزشکی، صنایع غذایی، سالن های زیبایی و… به کار برده شوند و از نیتریل ساخته می شوند و به نام دستکش های نیتریل، ارائه می شوند.

واکنش های حساسیت زا به دستکش های لاتکس موجب شد که تولیدکنندگان این عرصه از مواد دیگری مانند نیتریل، وینیل و نئوپرن در ساخت این دستکش ها استفاده کنند.

رنگ های مختلف دستکش های پزشکی

همانطور که گفتیم دستکش لاتکس و وینیل، رنگی نیستند و نیتریل و نئوپرن را می توان در این دسته قرار داد.

این دستکش ها با رنگ های مختلفی تولید می شوند و در مراکز مختلف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند.

هر رنگ از این دستکش ها می تواند در محل و حرفه ای خاص استفاده شود. به طور مثال در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی از رنگ سیاه این دستکش ها بیشتر استفاده می شود و در مراکز فیزیوتراپی، رنگ های سبز و آبی کاربرد دارند.

خرید دستکش لاتکس رنگی

این دستکش ها توسط تولید کنندگان ایرانی ساخته و برای فروش، راهی بازارها می شود.

برای خرید این محصولات می توانید به نمایندگی های پخش وسایل پزشکی در سطح کشور مراجعه نمایید و یا از طریق سایت های آنلاین، نسبت به خرید این محصولات اقدام کنید.

این دستکش ها اگر به صورت عمده و با حجم بالا خریداری شوند، قیمت شان به شکل قابل توجهی کم می شود و سایت های فروش، شرایط و تخفیفات ویژه ای را برای این خریداران در نظر می گیرند.

قیمت دستکش لاتکس در بازار

خرید دستکش لاتکس

قیمت این دستکش ها با توجه به برند تولیدی و کیفیتی که دارند متفاوت است. همچنین نوع آن ها و کاربردشان می تواند در قیمت گذاری، تاثیرگذار باشد.

نحوه فروش و میزان سفارش خریداران نیز در کاهش چشمگیر قیمت ها، تاثیر می گذارد.

قیمت های به روز را می توانید از مراکز فروش آنلاین در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.