شرکت واردکننده دستکش لاتکس در ایران

  • مشخصات شرکت واردکننده دستکش لاتکس spa و Biomax چیست؟
  • استعلام لیست قیمت دستکش spa چگونه امکان پذیر است؟
  • شرکت های تولید کننده دستکش جراحی ایرانی کدامند؟
  • نمایندگی های اصلی شرکت دستکش حریر ایران چه نوع دستکش هایی را عرضه می کنند؟

شرکت واردکننده دستکش لاتکس در ایران چه برندهایی را باچه قیمتی عرضه می کند؟ دستکش های لاتکس بدون پودر مالزی مانند spa را از کجا می توان تهیه کرد؟ آیا از نظر کیفیت تفاوتی بین دستکش لاتکس خارجی و ایرانی مانند حریر، اپی پرفکت، رویال یا درین وجود دارد؟ بهترین دستکش لاتکس مالزی کدام است؟

نمایندگی دستکش spa

با توجه به وجود برندهای متعدد دستکش در بازار ایران انتخاب محصول با کیفیت نیاز به مطالعه فراوان دارد. یکی از برندهای قابل معرفی دستکش spa است. با توجه به کیفیت قابل توجه این محصول فروش دستکش spa در بازار ایران رونق بسیاری یافته است. دستکش spa یکی از برندهای وارداتی است به همین دلیل قیمت دستکش نیتریل spa و قیمت دستکش لاتکس spa glove تحت تاثیر نوسانات ارز و مواد اولیه قرار می گیرد.

در جدول زیر  مشخصات  و قیمت دستکش spa به اختصار آورده شده است:

محصولتعداد در کارتنتعداد در بستهقیمت
1دستکش لاتکس کم پودر spa1001019,800
2دستکش نیتریل my glove1002022,500
3دستکش لاتکس بدون پودر10010

دستکش لاتکس

پس از اطلاع رسانی در خصوص راه های انتقال ویروس HIV، استفاده از دستکش های پزشکی مطرح و رواج یافت. در کشور مالزی درختان خاصی می روید که شیره آن بعنوان ماده اولیه لاتکس استفاده می شود. از این رو کشور مالزی به عنوان کشور پیشرو در تولید دستکش های پزشکی شناخته می شود. استفاده گسترده از دستکش های لاتکس که تقریباً تنها دستکش های پزشکی آن زمان بودند، به مرور علائمی نشان داد که در تماس با لاتکس در بدن افراد بروز می کرد. واکنش های آلرژیک به لاتکس به مرور بیشتر و بیشتر گزارش شد.

علیرغم خطر حساسیت به لاتکس برای بیماران و پزشکان هنوز دستکش های لاتکس بدلیل حس لامسه خوب هنوز از محبوب ترین دستکش های پزشکی به شماره می روند. دستکش های لاتکس در دو نوع معاینه و جراحی تولید می شوند.

شرکت واردکننده دستکش لاتکس چه برندهایی را در بازار ایران عرضه می کند؟

شرکت واردکننده دستکش لاتکس بر اساس نیاز بازار هدف خود دستکش ها را از کشورهایی همچون مالزی، چین، هند، آلمان و غیره وارد می کند. اما از معروف ترین برندهایی که ما عرضه می کنیم می توان به SPA، مکستر MAXTER، سوپرمکس SUPERMAX، کرنبری و غیره اشاره کرد. شرکت واردکننده دستکش لاتکس این محصولات و سایر دستکش های پزشکی را بدون واسطه و با بهترین قیمت در اختیار بیمارستان ها، مراکز درمانی و فروشندگان تجهیزات پزشکی قرار می دهد.

شرکت های تولیدکننده دستکش جراحی

در سالهای اخیربا توجه  به بالا رفتن سطح بهداشت عمومی و آگاهی افراد نسبت به رعایت بهداشت فردی و اهمیت سلامتی، شرکت های تولیدکننده دستکش در سراسر جهان رو به افزایش می باشند. شرکت های تولید دستکش در ایران وسایر کشورها بسیارند. یکی از کارخانجات تولیدی دستکش درکشور ما، شرکت دستکش حریر ایران می باشد که تولیدکننده دستکشهایی همچون دستکش لاتکس کم پودر و بدون پودر، دستکش نیتریل، وینیل و… است.

هدف بسیاری از کارخانجات تولید دستکش جراحی تولید دستکشهایی ست که درطی عمل احساس راحتی را برای تیم جراحی فراهم سازد و ازانتقال بیماری و تماس مستقیم با بیمار جلوگیری عمل نماید. از برندهای قابل معرفی که در بازار ایران جایگاه ویژه ای می توان به دستکش جراحی دکترگلاو، اپی پرفکت، سوپرمکس، مدی اسمارت و مدی سافت تاچ اشاره کرد.

آیا تفاوتی بین دستکش های لاتکس ایرانی و خارجی وجود دارد؟

آنچه که اقبال عمومی نشان می دهد در برخی موارد خرید دستکش های لاتکس خارجی ارجحیت پیدا می کند. اما در پژوهشی که در دانشگاه مشهد انجام شد یک نمونه دستکش لاتکس ایرانی با دو نوع مالزی مورد مقایسه قرار گرفت که پس از پایان آزمایشات مشخص شد که هیچ تفاوت کیفی بین این دستکش ها وجود ندارد. البته لازم به ذکر است که نمونه های ایرانی از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه هستند.