فروش دستکش لاتکس عمده با ارزانترین قیمت | شرکت های وارد کننده دستکش لاتکس

  • فروش دستکش لاتکس به صورت عمده و با ارزانترین قیمت چگونه امکان پذیر است؟
  • قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت و حریر در انواع اکونومی ممتاز و عالی چگونه است؟
  • تفاوت دستکش وینیل و دستکش نیتریل در چیست؟
  • نمایندگی دستکش spa در ایران چه شرکتی است و قیمت دستکش spa glove چقدر است؟
  • برترین شرکت های وارد کننده دستکش لاتکس کدامند؟

انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی و کاربرد های آن

انواع دستکش یکبار مصرف می توان به دستکش های با جنس لاتکس، نیتریل، وینیل، نئوپرن و نایلونی اشاره کرد که هر کدام دارای موارد مصرفی، ویژگی های خاص، قیمت، سایز، رنگ و برند خاص خود هستند. همانطور که نام برده شد یکی از انواع دستکش های یکبار مصرف دستکش یکبار مصرف وینیل می باشد. این دستکش بعد از لاتکس و نیتریل به تولید رسید و در برخی موارد جایگزین خوبی برای آن ها به شمار می رود. این دستکش از کلرید پلی وینیل یا همان pvc  و روان کننده هایی ساخته شده که باعث آسان پوشیدن آن ها توسط افراد می شود. در مقایسه با دیگر دستکش ها قیمت دستکش یکبار مصرف نایلونی پایین تر است. این دستکش ها شفاف هستند و به صورت یکبار مصرف می باشند، همچنین دقت لمس بالایی دارند و به صورت غیر استریل و بدون پودر تولید می شوند.

دستکش های یکبار مصرف در برند های مختلفی تولید می شوند که یکی از برند های معروف دستکش یکبار مصرف شیک می باشد. این برند تولید دستکش یکبار مصرف فریزری را نیز بر عهده دارد. این دستکش ها از جنس پلاستیک هستند و به صورت بهداشتی تولید می شوند و با برند های دیگر در بسته بندیهای متنوع به فروش می رسند. از میان تمامی دستکش ها می توان دستکش های نیتریل، وینیل و لاتکس را به عنوان دستکش مخصوص آشپزی نام برد. این دستکش ها نه تنها در امر آشپزی بلکه در آزمایشگاه ها و بیمارستان ها توسط مراقبان و پزشکان مطابق با نیاز مورد استفاده قرار می گیرند. دستکش های نیتریل در دو رنگ آبی و مشکی تولید می شوند که به آن ها دستکش یکبار مصرف آبی و دستکش یکبار مصرف مشکی می گویند و برخی هنوز به اشتباه رنگ مشکی آن را به عنوان لاتکس مشکی می شناسند.

ردیف

محصول

مشخصات و ویژگی ها

1دستکش لاتکساز ماده شیری رنگی به نام  hevea brasiliensisگرفته می شود. مقاوم و منعطف است. در محیط های آشپزخانه ها، آزمایشگاه ها و بیمارستان ها جهت جراحی مورد استفاده قرار می گیرند. منجر به حساسیت های پوستی در برخی افراد می شوند.
2دستکش نیتریلاز پلیمر سه گانه مصنوعی ساخته می شود.مقاوم در برابر پارگی و سوراخ شدن می باشد. بر خلاف لاتکس ضد حساسیت می باشد به دلیل عدم استفاده از لاتکس در آن.
3دستکش وینیلاز کلرید پلی وینیل یا همان pvc ساخته می شود. فاقد لاتکس می باشد. دوام کمتری و همچنین ضخیم تر و گشاد تر از لاتکس و نیتریل هستند.
4دستکش نئوپرنمشکی رنگ هستند. مناسب برای کار با مواد شیمیایی بسیار قوی، حلال ها یا اسید های خیلی قوی می باشند. فاقد لاتکس هستند. در صنایعی همچون کامپیوتر، خودرو سازی، برق و… کاربرد دارند.
5دستکش نایلونیغیر استریل و بدون پودر هستند. در معاینات پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. فاقد لاتکس می باشند. ارزان قیمت هستند.

شرکت های وارد کننده دستکش لاتکس کدامند؟

شرکت های وارد کننده دستکش با برند های مختلفی در حال فعالیت هستند که شامل شرکت وارد کننده دستکش اولما، سوپرمکس، دکتر گلاو، spa و … می باشند. کارخانه دستکش حریر ایران نیز یکی از با سابقه ترین ها در عرصه تولیدات دستکش های پزشکی می باشد. نمایندگی دستکش لاتکس در تهران برند هایی همچون دستکش لاتکس supermax، دستکش جراحی ulma ، دستکش جراحی دکتر گلاو و دستکش جراحی intouch .

همچنین در سطح کشور نمایندگی های فروش دستکش لاتکس که به عنوان زیر مجموعه های شرکت های تولید کننده به حساب می آیند در این زمینه فعالیت دارند که شامل نمایندگی فروش دستکش لاتکس، نمایندگی دستکش spa و نمایندگی دستکش نیتریل می باشند. سیستم یکپارچه استعلام لیست قیمت دستکش های پزشکی به شما این امکان را می دهد که در سراسر ایران با تماس با مشاوران ما بهترین گزینه ها را برای خرید و رفع نیازهای مشتریانتان انتخاب نمایید.

تفاوت قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت، اکونومی، ممتاز و عالی

قیمت دستکش اپی پرفکت با توجه به اینکه این برند تولید خارجی می باشد به نسبت تولیدات داخلی کمی بالاتر است.قیمت اصلی و به روز دستکش های اپی پرفکت در جنس ها، سایز ها و در بسته بندی های مختلف را می توان از نمایندگی دستکش اپی پرفکت مطلع شد. دستکش وینیل op perfect یکی از پر فروش ترین دستکش های این برند می باشد. در تولید این دستکش ها از لاتکس استفاده نمی شود.این دستکش ها بیشتر در محیط هایی که با خطر کمتری رو به رو هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

دستکش وینیل اپی پرفکت قابل استفاده در محیط های بیمارستانی توسط پزشکان جهت معاینه می باشد، همچنین می توان از آن در کشاورزی، صنایع، آزمایشگاه، آشپزخانه ها و غیره بهره برد. دستکش وینیل بدون پودر برای افرادی که به پودر استفاده شده در دستکش حساسیت دارند مناسب است. قیمت دستکش حریر ایران با توجه به متریال های مورد استفاده و دیگر ویژگی ها در آن ها متفاوت می باشد. برای مثال قیمت فروش دستکش لاتکس حریر با توجه به پودری و بدون پودر بودن آن، سایز و بسته بندی با یکدیگر متفاوت است. قیمت دستکش op perfect مناسب تر از دستکش های لاتکس و نیتریل است.

نمایندگی دستکش spa | وارد کننده دستکش spa

قیمت دستکش spa glove با توجه به نرخ بازار ارز متغیر است و دارای کاهش یا افزایش جزیی می باشد که همکاران و مشتریان عزیز می توانند به صورت اینترنتی از قیمت این دستکش آگاه شوند. دستکش نیتریل spa همانند دستکش ها با برند های داخلی از کیفیت مرغوبی برخوردارند. این دستکش ها در رنگ های مختلفی تولید می شوند. این دستکش همانند دیگر برند های نیتریل فاقد لاتکس می باشد و از مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی برخوردار است. نمایندگی دستکش نیتریل spa این محصول را به صورت عمده نیز به مشتریان عرضه می دارد دستکش های لاتکس به دلیل داشتن لاتکس در ساخت آن ها برای برخی افراد آلرژی زا هستند ولی با این وجود هنوز هم فروش دستکش لاتکس نسبت به دیگر دستکش ها بالا می باشد.

جهت اطلاع از قیمت دستکش لاتکس spa glove می توان با نمایندگی ها در ارتباط بود. دستکش معاینه spa در نوع لاتکس کم پودر و بدون پودر آن طرفداران بیشتری دارد. زیرا پودر استفاده شده در این دستکش ها در برخی موارد مانع بهبودی بیمار می شود. شرکت سینا پارس آریا یکی از تولید کننده های دستکش spa در ایران می باشد که دارای نمایندگی های فعال در سرتاسر کشور است. بازرگانی رزمد نه تنها نمایندگی دستکش لاتکس biomax است؛ بلکه فروش دستکش های برند spa  را نیز عهده دار است. دستکش بدون پودر spa با جنس لاتکس در سایزهای مختلف تولید می شود. این دستکش دارای خاصیت کشسانی می باشد و در حوزه صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش دستکش لاتکس |بصورت عمده با ارزانترین قیمت

قیمت دستکش لاتکس حریر نسبت به برند های خارجی دارای صرفه اقتصادی می باشد. دستکش نیتریل نوعی از دستکش های پزشکی است که بعد از لاتکس طرفداران زیادی دارد. دستکش های نیتریل ضد سوزن هستند، یعنی در برابر ضربات سوزن مقاومت بالایی دارند، همچنین هنگام استفاده از هر ابزاری در دست دچار پارگی نمی شود. نمایندگی رزمد قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت را به طور مداوم به روز رسانی می کند. قیمت دستکش لاتکس و وینیل با هر برندی با یکدیگر متفاوت می باشد و قیمت دستکش های وینیل پایین تر از فروش دستکش لاتکس است.

دستکش وینیل همانند دستکش های نایلونی مناسب معاینه هستند و دوام کمی نسبت به دیگر دستکش ها دارند. نمایندگی های استانی فروش عمده دستکش وینیل در بازار دستکش پزشکی را انجام می دهند. شرکت هایوارد کننده دستکش لاتکس این دستکش ها را در برند های مختلف با جنس لاتکس وارد کشور می کنند و توسط نمایندگی ها این اجناس در داخل کشور به فروش می رسد. برای اطلاع از لیست قیمت دستکش spa glove می توان با نمایندگی فروش ما یعنی بازرگانی رزمد در ارتباط باشید. نمایندگی دستکش spa فروش و عرضه دستکش های نیتریل spa، وینیل spa و لاتکس spa  را به انجام می رساند.

بزرگترین تولید کننده دستکش وینیل در خاورمیانه

دستکش های وینیل برای استفاده های عمومی و کارهایی که به دقت لمس نیاز ندارد استفاده می شود. از دیگر مشخصات دستکش وینیل می توان به ارزان قیمت بودن آن و سطح محافظت متوسط آن اشاره کرد. دستکش وینیل حریر جهت نقاشی، آشپزی، مونتاژکاری و حرفه های دیگر مناسب است. برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند و به دنبال دستکشی با قیمتی ارزان هستند؛ خرید دستکش وینیل بدون پودر پیشنهاد می شود. همچنین بدون پودر بودن آن باعث امنیت خیال مشتریان از بابت ایجاد نشدن حساسیت یا بهبود نیافتن زخم خود می شود.

قیمت دستکش وینیل حریر با قیمت دستکش وینیل رزمریم برابری می کند. این دو شرکت از باسابقه ترین ها و معتبرترین های تولید دستکش در ایران هستند. خرید اینترنتی دستکش وینیل این امکان را برای مشتریان فراهم آورده که این محصول را با برند مورد نظر از نمایندگی های فعال سرتاسر کشور به طور مستقیم دریافت نمایند. دستکش نیتریل حریر هم همانند دیگر دستکش های نیتریل در جراحی های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و از دیگر کاربرد های آن در آرایشگاه ها، آشپزخانه ها و آزمایشگاه ها می باشد.