قیمت دستکش وینیل: ارزان ترین و بهترین برندها

قیمت دستکش وینیل ایرانی در بازار دستکش پزشکی ایران  پایین ترین است. به ترتیب قیمت دستکش وینیل رویال کمترین و قیمت دستکش وینیل رزمریم، دستکش وینولکس و قیمت دستکش وینیل حریر یا اپی پرفکت در رده های بعدی هستند. نمایندگی فروش دستکش رز مریم در حال حاضر دستکش وینیل عرضه نمی کند. اما خرید اینترنتی دستکش وینیل حریر، رویال و درین امکان پذیر است.

دستکش وینیل انواع و کاربردها

دستکش وینیل چیست؟ دستکش وینیل جز انواع دستکش های یکبار مصرف است که از مواد خام مصنوعی ساخته شده است. دستکش وینیل انتخابی ارزان برای کاربران آن است. این دستکش ها انعطاف پذیری و خاصیت الاستیکی کمتری نسبت به سایر دستکش ها دارند و مقاوم در برابر بسیاری از مواد شیمیایی می باشند. اما نفوذ بالایی در برابر ویروس ها و باکتری ها دارند که برای حل این مشکل در مواقعی که خطر آلوده شدن دست ها با ویروس ها و باکتری ها زیاد است از انوع دستکش پزشکی دیگر استفاده می گردد.

دستکش های وینیل و نیتریل معمولا دستکش های مخصوص آشپزی هستند چرا که هیچ حساسیتی نسبت به لاتکس برای مصرف کننده ایجاد نمی کند. معمولا تولید کننده قیمت دستکش وینیل را با توجه به قیمت ارز و مواد اولیه تعیین می کند. یکی از پرمصرف ترین انواع دستکش آزمایشگاهی دستکش نیتریل مشکی است که با توجه به ضخامت بیشتر آن نسبت به سایر دستکش های نیتریل نیاز به تعویض مداوم ندارد.

تولید کننده دستکش وینیل

دستکش وینیل از یک ماده مونومر مصنوعی بنام PVC ساخته شده است. ماهیت این ماده به گونه ای است که باعث سخت و انعطاف ناپذیر شدن آن می شود. بنابراین ماده شیمیایی بنام پلاستیکیزر به آن افزوده می شود که باعث منعطف و نرم شدن دستکش می شود. این دستکش ها برای تولید کننده دستکش وینیل نسبتاً ارزان تمام می شود که این عامل باعث می گردد قیمت دستکش وینیل برای مصرف کنندگان صرفه اقتصادی داشته باشد.

مصرف این دستکش ها در صنایع و اموری که مصرف دستکش زیاد است بسیار ایده آل است. واردکننده دستکش وینیل این محصول را از کشورهای چین و مالزی وارد می کند. برخی از برندهای وارداتی عبارتند از دستکش وینیل STM، SPA، ویونت، MRS و لیبرتون اشاره کرد.

قیمت دستکش وینیل حریر

زمانی که برای شما هزینه پرداختی نسبت به دوام دستکش از اولویت بالاتری برخوردار است انتخاب دستکش وینیل می تواند مناسب باشد. دستکش های یکبار مصرف وینیل دارای گواهی ایمنی غذا می باشند. بنابراین، می توان مطمئن بود که آنها برای استفاده در تهیه غذا و فراوری مواد غذایی مناسب هستند.

از برندهای معتبر ایرانی می توان به دستکش وینیل رزمریم، دستکش وینیل وینولکس، حریر، اپی پرفکت، درین و رویال اشاره کرد. این دستکش ها برای استفاده از مدت زمان کوتاه و کارهای کم خطر ایده آل می باشند. از طربق سایت و نمایندگی معتبر می توانید از لیست قیمت دستکش وینیل مطلع شوید.

قیمت دستکش نیتریل

دستکش یکبار مصرف نیتریل در دو حوزه صنعت و پزشکی بطور گسترده کاربرد دارد. دستکش های نیتریل از لاستیک مصنوعی ساخته شده اند و دارای مقاومت شیمیایی بسیار عالی می باشد و در اکثر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. از طریق نمایندگی های فروش دستکش نیتریل می توان از قیمت دستکش نیتریل مشکی و قیمت دستکش نیتریل SPA مطلع شوید.

دستکش نیتریل بطور معمول رنگی تولید می شود. برای نمونه در دندانپزشکی بیشتر رنگ آبی و بنفش ترجیح داده می شود. خرید دستکش نیتریل آبی با قیمت مناسب می تواند هزینه های مصرفی این کلینیک ها را کاهش دهد. برای این منظور به راحتی می توان از طریق خرید اینترنتی دستکش نیتریل بصورت عمده اقدام کرد.

قیمت دستکش وینیل | ارزان ترین و بهترین برندها

دستکش وینیل با برندهای متنوعی در ایران عرضه می شود. این برندها هم تولید داخلی و خارجی هستند. دستکش وینیل و دستکش نیتریل برای استفاده در صنایع مختلف بسیار مهم هستند. با این حال قیمت دستکش نیتریل کمی بالا تر است. قیمت دستکش وینیل رزمریم که در گذشته تولید می شد در پایین ترین سطح بود. اما در حال حاضر شرکت تولیدی دستکش حریر ایران دستکش وینیل اپی پرفکت را تولید می کند.

سایت خرید اینترنتی دستکش وینولکس و دستکش وینیل رز مریم بسته شده و سایر برندهای ایرانی در سایت خرید اینترنتی دستکش وینیل بصورت عمده به فروش می رسند. برای اطلاع از قیمت روز انواع دستکش وینیل و دریافت مشاوره می توانید از طریق راه های ارتباطی اعلام شده با واحد فروش ما در ارتباط باشید.