فروش عمده دستکش یکبار مصرف با ارزان ترین قیمت | تولید کننده دستکش پزشکی در ایران

  • دستکش یکبار مصرف مشکی و آشپزی ارزان را از کجا تهیه کنیم؟
  • انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی کدام است؟
  • قیمت دستکش پلاستیکی یکبار مصرف با انوان دستکش پزشکی چقدر تفاوت دارد؟
  • بهترین نمایندگی دستکش وینیل حریر کجاست؟
  • آدرس نمایندگی دستکش نیتریل ایرانی و خارجی کجاست؟
  • انواع دستکش پزشکی کدامند و کاربرد آن ها چیست؟
انواع دستکش یکبار مصرف

خرید اینترنتی دستکش جراحی

کارخانه دستکش پزشکی این دستکش ها را با مواد مصرفی متفاوت به تولید می رساند. این محصولات به صورت یکبار مصرف تولید می شوند. از انواع دستکش یکبار مصرف میتوان به دستکش های لاتکس، نیتریل، وینیل، نئوپرن و نایلونی اشاره کرد که به صورت استریل و غیر استریل، پودری و بدون پودر یا کم پودر تولید می شوند.

هر کدام از این دستکش ها برای حرفه های خاص و مصارف مورد نیاز افراد استفاده می شوند. به طور مثال دستکش لاتکس و نیتریل حریر به عنوان دستکش جراحی ایرانی مورد استفاده قرار می گیرند که به دلیل داشتن مقاومت بالای این دستکشها در برابر پارگی و سوراخ شدن است، همچنین بعد از دستکش های لاتکس فروش دستکش های نیتریل افزایش یافت؛ زیرا در تولید این دستکش ها از لاتکس استفاده نمی شود.

خرید اینترنتی دستکش جراحی

لاتکس برای برخی از افراد آلرژی زا بوده است. علاوه بر لاتکس و نیتریل از دستکش های وینیل به عنوان دستکش دندانپزشکی در هنگام معاینه استفاده می کنند. دستکش های وینیل به دلیل مقاومت کمتری که نسبت به نیتریل و لاتکس دارند در امر جراحی مورد استفاده قرار نمی گیرند، همچنین این دستکش ها ارزان قیمت برای امر جراحی نیز کاربرد دارند.

از میان تمامی دستکش ها فروش دستکش جراحی بدون پودر بیشترین طرفدار را دارد که این به دلیل استفاده نشدن پودر در آن هاست، زیرا در برخی افراد پودر استفاده شده در این دستکش ها مانع از بهبودی زخم بیمار یا فرد استفاده کننده می شود.

دستکش دندانپزشکی

دستکش یکبار مصرف مشکی و آشپزی ارزان را از کجا تهیه کنیم؟

دستکش های نیتریل در رنگهای مختلف تولید و عرضه می شود که یکی از رنگ های پر مصرف آن رنگ مشکی می باشد. این دستکش ها به عنوان دستکش مشکی آرایشگری و یا دستکش آشپزی مورد استفاده قرار می گیرند. قبل از نیتریل از دستکش های لاتکس نه تنها در آرایشگری و آشپزی بلکه در جراحی های پزشکی، آزمایشگاه ها و غیره استفاده می شده است، ولی بعد از اینکه دستکش های لاتکس موجب حساسیت زایی برای برخی از افراد شدند؛ تولید دستکش نیتریل آغاز می شود، اما با این وجود دستکش های لاتکس همچنان تولید می شوند و طرفداران خود را دارند.

دستکش یکبار مصرف مشکی، دستکش مخصوص آشپزی، دستکش مشکی تاتو

برخی از افراد هنوز هم تولید کننده های دستکش نیتریل مشکی را به عنوان تولید کننده دستکش لاتکس مشکی می شناسند و به جای دستکش نیتریل مشکی از آن به عنوان دستکش لاتکس مشکی نام می برند. نمایندگی های فروش این دستکش ها همچون بازرگانی رزمد امکان خرید آسان و مستقیم را برای مشتریان و همکاران خود به صورت عمده از طریق خرید اینترنتی دستکش مشکی فراهم آورده است. با مراجعه به وب سایت rozmed.ir و یا از طریق تماس با مشاوران تلفنی این نمایندگی می توانید از تمامی اطلاعات مورد نیاز خود آگاه شوید.

دستکش نیتریل مشکی، دستکش مخصوص آشپزی، دستکش لاتکس مشکی
تولید کننده دستکش نیتریل مشکی

قیمت دستکش پلاستیکی یکبار مصرف با انواع دستکش پزشکی چقدر تفاوت دارد؟

دستکش های پزشکی دارای انواع دستکش معاینه و جراحی هستند. دستکش نیتریل و دستکش لاتکس در جراحی های پزشکی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و دستکش وینیل و نایلونی جهت معاینه استفاده می شوند. جهت تهیه محصول مورد نیاز خود مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به کارخانه دستکش پزشکی آن را به قیمت درب کارخانه تهیه نمایند. در تولید دستکش نیتریل از لاتکس طبیعی استفاده نمی شود؛ به این جهت مناسب افراد دارای حساسیت به لاتکس است. این دستکش ها مقاوم در برابر مواد شیمیایی و سوراخ شدن و پارگی است. دستکش لاتکس یکبار مصرف جزء اولین انتخاب جراحان است و دارای دوام بالا و انعطاف پذیری خوبی می باشد.

انواع دستکش پزشکی

دستکش های لاتکس همچون دستکش های نیتریل در محیط های آزمایشگاهی، آشپزخانه ها، جراحی ها و معاینات پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. دستکش های وینیل جایگزین خوبی برای دستکش های لاتکس هستند و ضخیم تر و گشاد تر از دستکش های دیگر هستند و همچنین ارزان قیمت تر هستند. این دستکش ها در تمیزکاری، مونتاژکاری، نقاشی و آشپزی مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع دستکش یکبار مصرف

بهترین نمایندگی دستکش وینیل حریر کجاست؟

از دستکش های وینیل در صنایع غذایی استفاده می شود. این دستکش ها ضد حساسیت هستند و از کلرید پلی وینیل ساخته شده اند و در ترکیب آن ها از روان کننده هایی استفاده می شود که باعث راحت پوشیدن آن ها می شود. همه این ها از مشخصات دستکش وینیل به حساب می آیند. قیمت دستکش وینیل حریر نسبت به برند های خارجی دیگر پایین تر است در صورتی که از لحاظ کیفیت با یکدیگر برابری می کنند. برای معاینات پزشکی خرید دستکش وینیل بدون پودر به شما پیشنهاد می شود.

دستکش وینیل یکبار مصرف

پودر در دستکش ها هم به عنوان روان کننده و آسان پوشیدن آنها اضافه می شود و هم از جهت دیگر باعث می شود هنگام جراحی وارد بافت یا زخم بیمار شود و موجب عفونت یا بهبود نیافتن زخم بیمار شود. از تولید کننده دستکش وینیل می توان به دستکش حریر، رویال، spa، دکتر گلاو و غیره اشاره کرد. جهت تمایل به خرید دستکش وینیل به صورت عمده خرید اینترنتی دستکش وینیل به مشتریان پیشنهاد می شود، همچنین می توانید از لیست قیمت تمامی محصولات از طریق ارتباط برقرار کردن با بازرگانی رزمد مطلع شوید.

کارخانه دستکش وینیل

کارخانه دستکش وینیل

قیمت دستکش وینیل حریر پایین تر از قیمت نیتریل و لاتکس حریر است؛ زیرا جهت فعالیت های عمومی و محل های کم خطر مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت دستکش حریر ایران یکی از تولید کننده های دستکش وینیل است و با تولید با کیفیت ترین دستکش ها در رقابت کامل با برند های خارجی و داخلی می باشد. قیمت خرید دستکش وینیل بدون پودر و دستکش نیتریل با توجه به نرخ ارز و خرید به صورت عمده و جزیی یا به صورت مستقیم از درب کارخانه یا اینترنتی متفاوت است.

کارخانه دستکش پزشکی

دستکش های وینیل به صورت غیر استریل و یکبار مصرف ولی به شیوه ای بهداشتی تولید می شود. دستکش های وینیل به عنوان دستکش معاینه هستند و استفاده کنندگان از آن ها، در برابر آلودگی ها استفاده می کنند. موارد مورد استفاده در دستکش های وینیل به صورت بومی می باشد به همین خاطر قیمت دستکش وینیل به نسبت دیگر دستکش ها پایین می باشد.