مرکز فروش انواع دستکش لاتکس جراحی

  • فروش انواع دستکش های لاتکس جراحی با ارزان ترین قیمت
  • خرید اینترنتی دستکش جراحی بدون واسطه با مناسب ترین قیمت
  • فروش دستکش جراحی بدون پودر به صورت عمده برای مراکز پزشکی و جراحی
  • قیمت استثنایی دستکش جراحی ایرانی و مالزی
دستکش استریل جراحی، دستکش جراحی بدون پودر
دستکش استریل جراحی

فروش انواع دستکش لاتکس جراحی د ر سایزهای مختلف هم اکنون چه از طریق فروشگاه های اینترنتی و چه از طریق مراکز فروش انجام می شود.

فروش انواع دستکش لاتکس جراحی با خاصیت فوق العاده ای که دارند، نسبت به دستکش هایی با جنس های دیگر فروش بیشتری داشته و باعث می شوند که اکثر افراد این نوع دستکش را انتخاب نمایند.

دستکش استریل جراحی بدون پودر

دو نوع دستکش پزشکی وجود دارد: معاینه و جراحی. دستکش های جراحی از ابعاد دقیق تری با دقت و حساسیت بهتری برخوردار بوده و با استاندارد بالاتری ساخته می شوند. دستکش های معاینه به صورت استریل یا غیر استریل در دسترس هستند ، در حالی که دستکش های جراحی عموماً استریل هستند. دستکش استریل نسبت به دستکش غیر استریل از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار است. با توجه به استانداردهای دقیق تر ، دستکش های استریل از دستکش های غیر استریل گران تر هستند.

فروش دستکش جراحی بدون پودر از طریق نمایندگی های دستکش پزشکی صورت می پذیرد. قیمت دستکش استریل جراحی بدون پودر و کم پودر تحت تاثیر نوسانات ارزی، مواد اولیه و تقاضای بازار قرار می گیرد.

دستکش جراحی مدی اسمارت، دستکش جراحی بدون پودر، دستکش جراحی حریر
دستکش جراحی مدی اسمارت

قیمت دستکش لاتکس حریر

تفاوت بین دستکش لاتکس و وینیل چیست؟ دستکش های لاتکس از لاستیک طبیعی ، مواد با منشا طبیعی ساخته شده اند ، در حالی که دستکش های وینیل با مواد مصنوعی خام (عمدتا PVC – پلی وینیل کلراید و فتالات های DINP پلاستیک تولید می شوند و باعث می شود پلاستیک ها نرم و قابل انعطاف باشد).

دستکش حریر ایران یکی از تولیدکنندگان دستکش اپی پرفکت بدون پودر و کم پودر در خاورمیانه است. نمایندگی مرکزی دستکش اپی پرفکت تمام محصولات تولیدی خود را اعم از دستکش لاتکس بدون پودر حریر، دستکش جراحی حریر و غیره را در بازار عرضه می کنند.

قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت، دستکش وینیل حریر و همچنین قیمت دستکش جراحی حریر در نمایندگی دستکش لاتکس حریر با توجه به حجم سفارش متغیر است.

دستکش لاتکس حریر، دستکش جراحی حریر
دستکش لاتکس حریر

 

فروش انواع دستکش لاتکس جراحی در مراکز فروش

فروش انواع دستگاه لاتکس جراحی

فروش انواع دستکش لاتکس جراحی در مراکز فروش در حال انجام است! شما می توانید انواع این دستکش را در سایزهای مختلف از این مراکز خریداری نمایید.

این دستکش ها با قابلیت کشسانی فوق العاده ای که دارند و مقاومت خوبی هم که در برابر سوراخ شدن شان دارند، می توانند گزینه ی مناسبی برای شما باشند.

اگر به دنبال یک دستکش با کیفیت هستید که به آن اعتماد کنید و عمل های جراحی و اعمال مختلف را توسط آن انجام دهید، ما به شما انواع دستکش لاتکس را معرفی می کنیم.

فروش اینترنتی انواع دستکش لاتکس جراحی

انواع دستکش لاتکس به صورت اینترنتی نیز به فروش می رسند. شما به راحتی می توانید به وب سایت فروش اینگونه محصولاتی بروید و سپس نسبت به خرید آنها قدام نمایید.

برای خرید باید به چند عامل توجه کنید که در زیر به شما این عوامل را ذکر خواهیم کرد:

  • از آنجا که محصولی بهداشتی را می خواهید بخرید، پس حتما توجه کنید که وب سایت مربوطه مجوز های لازم برای فروش را داشته باشد.
  • به بخش نظرات خریداران بروید وببینید که آیا آنها از خرید خود راضی بوده اند یا خیر.
  • قیمت محصول را مشاهده کنید که مبادا قیمت بیشتری نسبت به قیمت مراکز فروش داشته باشد.
    و …

سایزهای مختلف دستکش لاتکس جراحی

این دستکش در سایز های مختلفی به صورت پودری و بدون پودر عرضه می شود که در زیر این سایز ها را خدمت تان ارائه خواهیم کرد:

6.0
6.5
7.0
7.5
8.0
8.5

انواع سایزهای این دستکش به این دلیل ساخته شده اند که مبادا در هنگام انجام عمل جراحی در دست شما بچرخند و کاملاً کیپ دست شما باشند.

خریداران دستکش لاتکس جراحی

فروش انواع دستگاه لاتکس جراحی

خریداران دستکش لاتکس در هنگام خرید دقیقاً باید نیاز خود را بسنجند که چه دستکشی را می خواهند.

انواع این دستکش که به پودری و بدون پودر تقصیم می شوند را باید بشناسید، که توضیحات لازم را کارشناس فروش، مرکز فروش به شما خواهد داد! و سپس مناسب ترین آن را خریداری کنید.

همچنین باید در هنگام خرید مناسب ترین سایز این محصول را خریداری کنید که کیپ دست تان باشد و از در دست تان نچرخد یا عقب و جلو نرود.